شما اینجا هستید

معرفی کتاب فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان

عنوان کتاب :  فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان
گردآورنده : مهندس احمدرضا مولایی
ناشر: اتاق بازرگانی ، صنایع ، معدن و کشاورزی اصفهان 
سال نشر: پاییز 1303
استان اصفهان با دارا بودن ظرفیت های ویژه ای در حوزه میراث فرهنگی ملموس و ناملموس ،  صنایع دستی و هنر های سنتی  و جاذبه های طبیعی همیشه بعنوان مقصد اول جهانگردان خارجی و داخلی بوده است . لذا مدیریت این استان در نظر دارد جهت تامین زیر ساختهای این استان طی پنج سال آینده در حوزه های ذیل با سرمایه گذاران بخش خصوصی حداکثر همکاری را مبذول نماید :

  1. احداث حداقل 10000 تخت اقامتی در قالب هتل های سه ، چهار و پنج ستاره . که در همایش مذکور ده پروژه در این قالب معرفی و امادگی واگذاری می باشد .
  2. توسعه و تکمیل زیر ساخت های فرودگاه بین اللملی اصفهان – کلیه طرحهای توسعه و تکمیل فرودگاه در این همایش ارایه و در معرض انتخاب سرمایه گذاران قرا خواهد گرفت.
  3. توسعه تفرجگاهها( resort ) و مناطق نمونه گردشگری در مناطق دارای جاذبه های طبیعی استان که جهت تکمیل زنجیره ارزش صنعت گردشگری در قالب احداث ویلاهای گردشگری ، تاسیسات تفریحی و ورزشی و .... که دراین همایش ده پروژه بزرگ در این قالب معرفی و در معرض انتخاب سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت .
  4. احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و تبدیل آنها به مراکز اقامتی و پذیرایی . بویژه کاروانسراهای تاریخی (که دارای شهرت جهانی می باشند ).
  5. توسعه زیر ساختهای حمل و نقل ریلی ، زمینی و هوایی و حمل ونقل شهری .
  6. توسعه زیر ساخت های آموزشی و منابع انسانی

بمنظور تحقق این هدف والا و همچنین کمک به بخش خصوصی جهت انتخاب پروژه های مورد علاقه در صنعت گردشگری استان برای اولین بار فرصت های سرمایه گذاری استان در قالب کتاب فرصت های سرمایه گذاری توسط آقای مهندس احمدرضا مولایی با همکاری شرکت مهندسین مشاور نقش اندیشه مبنا به رشته تحریر در آمد و توسط اتاق بازرگانی اصفهان چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است . از جمله ویژگیهای مهم این اثر می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  1. شناسایی و معرفی پروژه هایی که قابلیت اجرا دارند .
  2. محاسبه دقیق FS پروژه ها با استفاده از نرم افزار کامفار
  3. معرفی فرآیند واگذاری پروژه ها

نسخه دیجیتال کتاب مذکور از طریق لینک ذیل قابل دسترس می باشد .